آزمون هاي بین المللی TOEFL iBT ، GRE-R iBT

مرکز آموزش هاي الکترونيکي و آزاد دانشگاه صنعتي اصفهان برگزارکننده انحصاری آزمون های بین المللی TOEFL iBT و GRE-R iBT از طرف موسسه ETS و آزمون زبان انگلیسی TOLIMO در استان اصفهان می باشد.


 

**کانال تلگرام مرکز آزمون های بین المللی TOEFL iBT &GRE-R iBT دانشگاه صنعتی اصفهان**
t.me/IUT_GRE_TOEFL_iBT

 



*** فروش تعداد محدودی ووچر TOEFL iBt و GRE به صورت انلاین:***

** هرفرد نهایت یک ووچر تافل و یک ووچر جی ار ای می تواند خریداری کند.

** از طریق سایت https://coursereg.iut.ac.ir هزینه خود را پرداخت کنید.

** لطفا اطلاعات خواسته شده را دقیق پر کنید که با مشکل دریافت ووچر روبرو نشوید.

**  ووچر حداکثر 48 ساعت بعد به ایمیل شما ارسال می گردد.

** بعد از پرداخت شماره پیگیری را یادداشت کنید و به ادرس ایمیل ibt@iut.ac.ir ارسال کنید تا به همان ایمیل کد ووچر برای شما ارسال گردد.

 ** پس از فروش همه ووچرها سامانه به طور خودکار بسته خواهد  شد.


به نکات زیر در مورد  Voucher (ووچر)  آزمون های TOEFL iBT و GRE-R iBT توجه نمایید:

      - ووچرهای GRE-R iBT برای آزمون های GRE-R iBT در کلیه مراکز آزمون ایران معتبر می­ باشد. در هنگام خرید به تاریخ انقضا ووچر توجه فرمایید.

      - ووچرهای TOEFL iBT برای آزمون ­های TOEFL iBT در کلیه مراکز آزمون ایران معتبر می­ باشد. در هنگام خرید به تاریخ انقضا ووچر توجه فرمایید.

  



 

جهت اطلاعات بيشتر در مورد نحوه برگزاري آزمون و ثبت نام به سايت زير مراجعه فرمایید:

 http://www.ets.org


ضوابط برگزاری آزمون در دوران کرونا

 * داوطلبان، مراقبین و مسئولین برگزاری آزمون در طول آزمون اصول ایمنی و بهداشتی از قبیل استفاده از دستکش، ماسک و ... و استفاده از مواد ضد عفونی و شستشوی دستها را باید رعایت کنند.

* در زمان ورود داوطلبان به مرکز آزمون کنترل های لازم در خصوص میزان تب و استفاده از لوازم بهداشتی از قبیل دستکش، ماسک انجام می گیرد و از ورود افراد با تب بالای 38 درجه و عدم استفاده از لوازم بهداشتی جلوگیری می ­گردد.

* ورود داوطلبان و یا مراقبینی که دارای علائم اولیه بیماری هستند، به مرکز آزمون ممنوع می باشد.

* کلیه داوطلبان و مراقبین و مسئولین برگزاری آزمون باید لوازم فردی مجاز و مورد نیاز از قبیل ماسک، دستکش، آب آشامیدنی و خوراکی (درصورت نیاز) را با خود داشته باشند پذیرایی هنگام آزمون تا پایان احتمال ابتلا به بیماری تعطیل می باشد.

* کلیه تجهیزات آزمون از قبیل کی برد، موس و هدست قبل از شروع آزمون ضد عفونی شده است.

* تجهیزات مربوط به آزمون به نحوی قرار گرفته است که فاصله داوطلبان از یکدیگر حداقل 1.6 متر باشد.

* ورود اشخاص همراه داوطلبان به محل آزمون ممنوع می باشد.

* از داوطلبان محترم تقاضا می گردد از رها کردن ماسک، دستمال کاغذی، دستکش و.... در محل هایی به جز سطل های زباله جداً خودداری فرمایند.

* به منظور تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در زمان برگزاری آزمون، افرادی که اصول بهداشتی را در زمان حضور در مرکز آزمون و حین برگزاری آزمون رعایت نکنند، از ادامه آزمون محروم خواهند شد.

 

هشدار به متقاضيان و متخلفان آزمون هاي بين المللي (منبع سایت سازمان سنجش)

 به اطلاع متقاضيان شركت در آزمون هاي بين المللي نظير TOEFL iBT و GRE-R iBT و IELTS و ... مي رساند با توجه به وجود تعدادي افراد و شركت هاي سود جو كه  با تبليغات و وعده هاي واهي مبني بر اخذ مدارك مورد نظر، با مشخصات داوطلب اقدام به كلاهبرداري و اخذ مبالغ قابل توجهي از اين افراد مي نمايند، اين سازمان به عنوان ناظر آزمون هاي بين المللي در كشور، ضمن برخورد قانوني و معرفي اين مراكز به مراجع قضائي، موارد ذيل را  براي اطلاع متقاضيان يادآوري مي نمايد:

1- تنها مداركي از طريق اين سازمان مورد گواهي و تأييد قرار خواهند گرفت كه قبلاً مجري آزمون از سوي اين سازمان مجوز برگزاري آن را دريافت نموده باشد؛ لذا قبل از پرداخت هرگونه وجه از طريق سايت سازمان سنجش آموزش كشور (بخش آزمون هاي بين الملل) نسبت به مجاز بودن مركز اطمينان حاصل نماييد.

2با داوطلباني كه مرتكب تخلف شوند برابر قانون برخورد خواهد شد و مشخصات آنان در فهرست متخلفان آزمون هاي اين سازمان قرار خواهد گرفت. ضمناً اين داوطلبان از 2 تا 10 سال از شركت در آزمون هايي كه اين سازمان برگزار مي نمايد يا ناظر آن است، محروم خواهند شد. همچنين در صورتي كه متخلفان در طول محروميت اقدام به ثبت نام در يكي  مراكز نمايند، در هر مرحله از مراحل آزمون از شركت آنان در آزمون جلوگيري به عمل خواهد آمد.

3مراكز برگزاري آزمون ها موظف به رعايت قوانين بوده و بايستي از ثبت نام اين افراد خودداري نمايند و در صورت تخلف، مجوز آنان لغو مي گردد.

4- داوطلباني كه با جعل مدارك هويتي سعي در گمراه نمودن مجريان آزمون نمايند و در آن شركت كنند و تخلف آنان (حتي پس از دريافت مدرك ) اثبات گردد، برابر مقررات برگزاري آزمون ها، مدارك مربوط به آنها باطل و از شركت در آزمون ها به مدت 2 تا10سال محروم خواهند شد و با توجه به اينكه جعل هرگونه اسناد دولتي و استفاده از سند مجعول و شركت كردن به جاي داوطلب اصلي، برابر قانون مجازات اسلامي (تعزيرات مصوب 1375) جرم تلقي مي شود و مجازات كيفري به همراه خواهد داشت، اين گروه از متخلفان براي  صدور احكام قضائي به مراجع قضائي معرفي مي گردند.

يادآور مي شود كه براساس قوانين مؤسسات صاحب امتياز آزمون هاي بين المللي، كليه مراحل ثبت نام آزمون ها بايستي شخصاَ توسط شخص متقاضي انجام شود و در صورت عدم رعايت شرايط ثبت نام، از شركت متقاضي در آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اين زمينه با افراد يا شركت هاي سودجو كه به روش هاي مختلف اقدام به ثبت نام متقاضيان در آزمون هاي بين المللي مي نمايند برخورد قانوني خواهد شد.

 

برخی ضوابط ورود به جلسه آزمون

 1- ورود هرگونه وسیله از قبیل موبایل ، کاغذ و .... حتی خودکار به محل آزمون ممنوع می باشد.

2- با توجه به مجهز بودن محل به سیستم های هوشمند تهویه، آوردن کت، پالتو و هرگونه پوشش اضافه ممنوع می باشد. (و یا باید آن را در قسمت مربوطه قرار دهید).

3- با توجه به برگزاری آزمون طبق زمان اعلان شده لازم است یکساعت  قبل از شروع آزمون جهت انجام مراحل ثبت مشخصات و احراز هویت در محل حضور داشته باشید.

4- داوطلبان ابتدا با دستگاه وند، بازرسی خواهند شد، ضرروری است از آوردن هرگونه وسیله اضافه به خصوص وسایل الکترونیکی به جلسه خودداری فرمایید.

5- برگه Confidentiality Statement قبل از شروع آزمون باید با خودکار آبی و بدون خط خوردگی کامل گردد.

6- همراه داشتن کارت شناسایی (دو مورد از موارد : پاسپورت، کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه راهنمایی و رانندگی و کارت نظام وظیفه را باید در جلسه آزمون همراه داشته باشید که همراه داشتن یکی از دو مورد پاسپورت و یا کارت ملی  جدید الزامی می باشد) الزامی است، همچنین کد (Registration Number (Appointment Number خود را که موقع ثبت نام برایتان ایمیل شده است را همراه داشته باشید.

7- از دست زدن به دستگاه و تغییر تنظیمات سیستم های محل آزمون خودداری نمایید.

8- وارد کردن نام و رمز کاربری بایستی توسط مسوول جلسه صورت گیرد لذا از وارد کردن هرگونه اطلاعات و ورود به مراحل آزمون خودداری نموده و منتظر مسوول مربوطه گردید.

9- در طول برگزاری آزمون از مکالمه با صدای بلند و یا هرگونه صحبت با دیگران خودداری نمایید.

10- در صورت بروز هرگونه مشکل اعم از مشکلات سیستم و یا موانع ادامه آزمون فقط دست خود را بالا گرفته و منتظر حضور مسوول مربوطه گردید تا وقت آزمون شما توسط مجموعه نگهداشته شود و بتوانید پس از رفع مشکل به آزمون ادامه دهید.

11- بعد از اتمام وقت استراحت مجددا بادستگاه وند بازرسی بدنی و به محل آزمون باز می گردید.

12- شروع آزمون صرفا با تایید مسوول ثبت خواهد شد و هرگونه تخلف از سوی شرکت کنندگان ثبت و توسط مسوول جلسه به سایت مرکزی اعلام می­گردد.

13- تمام امکانات مورد نیاز توسط مسئول جلسه به شما داده می­ شود.

14- در طول برگزاری امتحان بازرس وارد جلسه شده و شرایط کنترل می نماید. همراه داشتن هر وسیله اضافی و غیرمجاز موجب حذف از امتحان می گردید.

15- در طول آزمون خروج از محل امتحان ممنوع است .

 

تلفن: 03133915323

 


آخرین تغییر: جمعه، 16 ژوئن 2023، 9:57