راهنمای شرکت در آزمون شرکت ایریسا

متقاضی گرامی، با سلام و آرزوی موفقیت شما در این آزمون، توجه شما را به موارد زیر جلب می نماید:

برای هر یک از داوطلبان جهت ورود به سامانه آزمون کلمه و رمز عبور تعریف شده است. کلمه عبور کد ملی، رمز عبور در روز آزمون در اختیار شما قرار می گیرد.

شرکت کنندگان

پس از ورود به سامانه،  ابتدا آزمون عمومی شامل 30 سوال در مدت زمان 35 دقیقه و سپس آزمون اختصاصی شامل 60 سوال در مدت زمان 90 دقیقه پاسخ دهند.

مکان آزمون: دانشگاه صنعتی اصفهان کتابخانه مرکزی


شروع آزمون: پنج شنبه 30 ارديبهشت ساعت 9 صبح 

تذکر مهم : کلیه داوطلبان می بایستی یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل آزمون حضور داشته باشند.

برای حضور در جلسه آزمون باید کارت ملی یا شناسنامه عکسدار و یک عدد خودکار همراه داشته باشید.

از آوردن وسایل اضافی مانند ماشین حساب، تلفن همراه (حتی به صورت خاموش)، کیف دستی، جزوه، کتاب، ساعت هوشمند و ... خوداری فرمایید.

از ورود افراد مشکوک به کرونا جلوگیری خواهد شد.

همراه داشتن ماسک و در صورت لزوم دستکش الزامی است.

 

ضوابط برگزاری آزمون در دوران کرونا

 * داوطلبان، مراقبین و مسئولین برگزاری آزمون در طول آزمون اصول ایمنی و بهداشتی از قبیل استفاده از دستکش، ماسک و ... و استفاده از مواد ضد عفونی و شستشوی دستها را باید رعایت کنند.

* در زمان ورود داوطلبان به مرکز آزمون کنترل های لازم در خصوص میزان تب و استفاده از لوازم بهداشتی از قبیل دستکش، ماسک انجام می گیرد و از ورود افراد با تب بالای 37.5 درجه و عدم استفاده از لوازم بهداشتی جلوگیری میگردد.

* ورود داوطلبان و یا مراقبینی که دارای علائم اولیه بیماری هستند، به مرکز آزمون ممنوع می باشد.

* کلیه داوطلبان و مراقبین و مسئولین برگزاری آزمون باید لوازم فردی مجاز و مورد نیاز از قبیل ماسک، دستکش (درصورت نیاز) را با خود داشته باشند.

* کلیه تجهیزات آزمون از قبیل کی برد، موس و هدست قبل از شروع آزمون ضد عفونی شده است.

* تجهیزات مربوط به آزمون به نحوی قرار گرفته است که فاصله مجاز مطابق شیوه نامه بهداشتی منظور شده است.

* ورود اشخاص همراه داوطلبان به محل آزمون ممنوع می باشد.

* از داوطلبان محترم تقاضا می گردد از رها کردن ماسک، دستمال کاغذی، دستکش و.... در محل هایی به جز سطل های زباله جداً خودداری فرمایند.

* به منظور تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در زمان برگزاری آزمون، افرادی که اصول بهداشتی را در زمان حضور در مرکز آزمون و حین برگزاری آزمون رعایت نکنند، از ادامه آزمون محروم خواهند شد.

 

برخی ضوابط ورود به جلسه آزمون

 1- با توجه به برگزاری آزمون طبق زمان اعلان شده لازم است یک ساعت قبل از شروع آزمون جهت انجام مراحل ثبت مشخصات و احراز هویت در محل حضور داشته باشید.

2- با توجه به مجهز بودن محل به سیستم های هوشمند تهویه، آوردن کت، پالتو و هرگونه پوشش اضافه ممنوع می باشد. (و یا باید آن را در قسمت مربوطه قرار دهید).

3- داوطلبان ابتدا با دستگاه وند، بازرسی خواهند شد، ضروری است از آوردن هرگونه وسیله اضافه به خصوص وسایل الکترونیکی به جلسه خودداری فرمایید.

4- از تغییر تنظیمات سیستم  و خاموش کردن آن جداٌ خودداری نمایید.

5- در طول برگزاری آزمون از مکالمه با صدای بلند و یا هرگونه صحبت با دیگران خودداری نمایید.

6- در صورت بروز هرگونه مشکل اعم از مشکلات سیستم و یا موانع ادامه آزمون فقط دست خود را بالا گرفته و منتظر حضور مسوول مربوطه گردید تا وقت آزمون شما توسط مجموعه نگهداشته شود و بتوانید پس از رفع مشکل به آزمون ادامه دهید.